ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΘΕΟΧΑΡΗ

Forum Replies Created

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • #2016
      ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΘΕΟΧΑΡΗ
      Participant
        @theochari

        Σας επισυνάπτω την πρόταση μου.

        Attachments:
        You must be logged in to view attached files.
      • #1917
        ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΘΕΟΧΑΡΗ
        Participant
          @theochari

          Η διαχείριση χρόνου μέσω STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) γίνεται με δραστηριότητες που είναι πρακτικές, διαδραστικές και ενθαρρύνουν τη συνεργασία και την επίλυση προβλημάτων σε περιορισμένο χρόνο. Μέσα από ένα STEAM project, ο μαθητής/η μαθήτρια πρέπει να οργανώσει τα βήματα που χρειάζονται, να προγραμματίσει τον χρόνο που θα αφιερώσει σε κάθε βήμα και να προσαρμόσει το σχέδιό του αν υπάρξουν καθυστερήσεις. Για παράδειγμα, κατασκευάζοντας ένα προσωπικό ημερολόγιο ή ένα “ρολόι δραστηριοτήτων” με υλικά τέχνης και απλά τεχνολογικά εργαλεία, τα παιδιά μαθαίνουν να διαχειρίζονται χρόνο μέσα από δημιουργικές και ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες. Μια δραστηριότητα STEAM για τη διαχείριση χρόνου είναι η εξής : Χρησιμοποιούμε τουβλάκια LEGO για να “χτίσουν” τα παιδιά το πρόγραμμα της ημέρας. Κάθε χρώμα LEGO αντιστοιχεί σε δραστηριότητα (κόκκινο = μάθημα, κίτρινο = διάλειμμα).
          Υπολογίζουν πόσα λεπτά θα αφιερώσουν σε κάθε δραστηριότητα. Ως δεξιότητα επίλυσης προβλήματος πάνω σε αυτό είναι να ελέγχουν αν το συνολικό πρόγραμμα “χωράει” στην ημέρα.

        • #1916
          ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΘΕΟΧΑΡΗ
          Participant
            @theochari

            (Στάδιο 1) :Η διαχείριση του χρόνου αποτελεί κρίσιμη δεξιότητα, ειδικά για μαθητές/μαθήτριες με ήπια νοητική αναπηρία στα τμήματα ένταξης, καθώς συχνά δυσκολεύονται να οργανώσουν τις δραστηριότητές τους και να τηρήσουν χρονικά πλαίσια. Η υποστήριξή τους με σαφείς οδηγίες και μικρά χρονικά βήματα είναι απαραίτητη. Παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο, όπως η τήρηση προθεσμιών σε εργασία ή η οργάνωση ενός ταξιδιού, αναδεικνύουν πόσο σημαντική είναι η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου. Τα πεδία δράσης και οι συνθήκες (π.χ. μεγάλος ή μικρός όγκος καθηκόντων) επηρεάζουν ουσιαστικά την επίδοση: μικρότερος φόρτος διευκολύνει τη σωστή εκτίμηση και ολοκλήρωση ενεργειών. Για την εκτίμηση της διάρκειας επιμέρους δράσεων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν χρονομετρημένες ασκήσεις, καταγραφή χρόνου ανά δραστηριότητα και καθορισμός σαφών υπο-στόχων.

        Viewing 2 reply threads