Andrea Robles

Forum Replies Created

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #1597
      Andrea Robles
      Participant
        @andrearobles

        Decàleg del bon professor

        Components del grup: Natalia Aguado, Belén Costa, Esther Giménez, Yaiza Pérez, María Poveda y Andrea Robles.

        1.Conéixer al teu alumnat, les seues necessitats individuals, la seua personalitat, les seues motivacions, etc. per a adaptar el nostre mètode d’ensenyança a l’alumnat.

        2.L’assertivitat és la base per a la bona comunicació docent-alumne. Educar en este estil de comunicació és fonamental per a generar un espai segur i de confiança a l’aula.

        3.Persona líder par al grup d’alumnes, que sapiga guiar als xiquets i treure’n el màxim potencial dels xiquets de forma que els discents gaudeixin i incrementen les ganes d’aprendre.

        4.Ser capaç de mediar entre els diferents conflictes que apareguen a l’aula i de generar espais de confiança i seguretat.

        5.Persona creativa i resolutiva, amb una actitud flexible i adaptativa davant els diferents reptes i situacions que succeeixen a l’aula.

        6.Atén adequadament la diversitat de circumstàncies i situacions personals de l’alumnat.

        7.Retroalimentar sobre el seu aprenentatge i secundar-los a continuar aprenent, sempre estant disposat al canvi i a la innovació.

        8.Tractar de manera justa i equitativament l’alumnat, sense acceptar ni permetre pràctiques discriminatòries per cap motiu associat a característiques o situacions personals, socials, econòmiques o de qualsevol altre tipus.

        9.No adoctrinar l’alumnat, fomentant el desenvolupament del judici crític i equànime sobre la realitat i sobre ells mateixos promovent la recerca de la veritat com a principi rector del saber.

        10.Estimular les ganes d’aprendre i la curiositat de l’alumnat, evitant la monotonia a l’aula.

    Viewing 0 reply threads